Ana içeriğe atla

Sonsuz Deniz...

Herkese merhaba.
Artık yaz başladığına göre ver elini kitaplar, ver elini blog yazıları...
Aslında serilerin ikinci kitaplarını yorumlamıyorum. Çünkü birinci kitabı okumamış ve ya filmini izlememiş arkadaşlara spoiler yedirmek istemiyorum. Nitekim  birinci kitabı okumadıysanız bu yazıyı daha sonra okumanızı öneririm. Elimden geldiğince spoiler vermeyerek konunun üzerinden geçeceğim.


   Cassie ve Zombie' nin ekibi kamptan kaçmayı başarmışlardır. Ama tehlike tam olarak geçmediği gibi daha da artmıştır. Çünkü bu ekip artık her şeyin farkındadır. Ötekiler artık onların peşindedirler. Cassie, Ben ve Hileci acımasız Susturuculara rağmen hayatta kalıp ekibi korumaya çabalarken Ötekilerin amansız amacıyla yüzleşmek zorundadırlar. Ama bir başka sorun ise insanlığın yavaş yavaş ölmesidir.


  Bu kitapta Hileci daha ön plandaydı. Aslında bunu sevdim mi sevmedim mi emin değilim. Bazen çok sevindim bazen de "Acaba ekip ne yapıyor?" diye düşündüm. Ama dediğim gibi çok kararsızım. Kitabın genel kurgusu çok güzeldi. Tabii bu kitapta da amaçsız bir sahne vardı. Hileci ve Jilet'İn odadaki sahnesi. Birinci kitapta da Evan ve Cassie'nin arabada öyle bir sahnesi vardı. Ben bunların çok zorlama yani oldurulmak için yazıldığını düşünüyorum. Yazar her kitabına böyle bir sahne koymaktan vazgeçmeli. Çünkü çok absürt kaçıyor bence. Kardeşini ararken yada hayatta kalmaya çalışırken niye biriyle birlikte olursun ki :) Dediğim gibi bundan rahatsız oldum. Böyle bölümlerle sıkıntım yok ama bu seride çok tuhaf oluyor bence.

                                                 TAKİPTE KALIN! UNİCORN


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GÜNÜN ŞARKISI... HOZİER TAKE ME TO CHURCH

Bu şarkıyı seçtim çünkü hem klip hem de sözler çok anlamlı. Klibi izlemeden önce şarkının sözl erine tam bir anlam vermek güç. Ama şunu bilin ki bu klibi izledikten sonra şarkıyı her dinlediğinizde içiniz bir garip oluyor. Hazırlıklı olun hikaye gerçekten acıklı. Bu şarkı uzun zamandır piyasada ama hiç klibine bakmak aklıma gelmedi. YouTube ardarda şarkılar çalıyor ya artık o zaman karşıma çıktı klip. Şimdi sizleri sözler ve müzikle baş başa bırakıyorum. Keyifli dinlemeler. İnstagram sizin gününüz şarkınız nedir bunu bana yazarsanız sevinirim.. Keyifli dinlemeler. My lover's got humour She's the giggle at a funeral Knows everybody's disapproval I should've worshipped her sooner If the Heavens ever did speak She is the last true mouthpiece Every Sunday's getting more bleak A fresh poison each week 'We were born sick,' you heard them say it My church offers no absolutes She tells me 'worship in the bedroom' The only heaven I'll

Sanırım Geri Dönebildim :)

Merhaba!    Çoooooooook uzun bir aradan sonra bilgisayarımın başına oturup size yeni bir yazı yazıyorum. Bloga yazmadığım süre zarfında hayatımın %90'ını okulda geçirdim. Neredeyse -kabul ediyorum- hiç kitap okumadım ya da kendime bir şeyler katmadım. Genelde sabah 6.20'de kalkıp okula gittim, eve döndüm ve video izledim. Ve çok az ders çalıştım :))    Acayip gaza getirdim kendimi. Artık gerçekten ayıp oluyor siz tatlı arkadaşlarıma. Benimle bu yola çıkan, bana güvenen Unicorn'larıma.    Sanırım artık geri dönebildim. Yakın zamanda yeni kitap yorumlarım, arkadaş sohbetlerim ve en önemlisi YouTube videolarımla sizlerleyim. SİZİ ÇOK SEVİYOR, ÇOOK ÖPÜYORUM.                     TAKİPTE KALIN! UNICORN NOT: YOUTUBE:AYŞE SELİN YANAR             INSTAGRAM: UNICORNOFBOOKSS            TUMBLR:AYSENİNKALBİ             SNAPCHAT:UNİCORNOFBOOKSS

Safir Mavi

Merhaba dostlarım; Bugün sizlere Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin ikinci kitabı Safir Mavi'den bahsedeceğim. Öncelikle bu kitap almancadan türkçeye çevrilmiş. Yazarın yeni kitabı Silber de aynı şekilde. Bu beni sevindirdi çünkü öbür türlü kitapların içeriği değişiyor. Yani daha doğrusu içindeki büyü kitap çevrildikçe biraz azalıyor. Yani ingilizce ve sonrasında türkçeye çevrilseydi çeviri sıkıntıları olabilirdi. Ve eğer şuanda bu yazıyı okuyorsanız spoiler yeme şansınız çok yüksek. Öncelikle konudan bahsedeyim.  Gwendolyn isimli bir genç kız zaman içinde yolculuk yapabilmektedir. Ama bunu annesinin sakladığı bir sır yüzünden çok geç öğrenmiştir. Ve gerekli olan eğitimleri o değil kuzeni Charlotta almıştır. Gwendolyn'e hiç bilgi verilmemektedir. Çünkü kitapta olan bazı olaylar yüzünden Gwendolyn'e olan güven azalmıştır. Gwendolyn bir de yine yolculuk yapabilrn yakışıklı Gideon'a aşık olunca işler iyice sarpa sarar. Gideln ona birşeyler hissediyormuş gibi yapıp